luni, 10 mai 2010

Vama Veche - Vama Veche [1999]
















1. Vama Veche
2. V.S.T.
3. Hate
4. Ana
5. Nu am chef azi
6. Vara asta…
7. Hotel Cişmigiu
8. Hai să emigrăm
9. De ce?
10. Copilul şi durerea

"Liviu îi povesteşte lui Tudor într-o noapte de vară ce stătea sub semnul lui Eliade despre intenţia de a crea o trupă şi despre întîlnirile lui muzicale cu un pianist. Tudor este entuziasmat. Seara următoare, Traian (pianistul) întîlneşte într-un bar un băiat răguşit, ce părea că are voce. Era Tudor. Povestea se ţese uşor... uşor..."
Aşa pare să înceapă în 1996 povestea Vama Veche, o tânără formaţie care la 1 martie 1997 deschidea concertul Page & Plant (Led Zeppelin) în faţa a 10000 de oameni iar anul următor lansa albumul de debut "Nu am chef azi".
După succesul primului material, urmează în 1999 "Vama Veche", un album despre tinereţe, libertate, dragoste, viaţă având marea ca motiv central.
Este un album pe care îl asimilezi de la prima audiţie şi de care rămâi îndrăgostit sau un album iritant, care intră cu greu în tiparele rock.
Oricum ar fi privit, consider că la momentul respectiv a fost un album important în muzica românească şi cu siguranţă poate fi ascultat cu uşurinţă şi peste douăzeci de ani.

După zece ani de muzică, Vama Veche s-au despărţit, o parte din ei formând Vama, iar ceilalţi dând naştere proiectului Trupa Veche.


Vama Veche (1996-2006)


2 comentarii:

  1. tocmai descoperisem ca imi pot cumpara ce casete vreau eu si experimenta orice mi-ar fi facu cu ochiu si urechea si tipa care imi pastra diverse chestii mi-a recomandat si albumul asta... inca il mai am in cutia cu casete - amintiri de demult

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi spui, e intreaga perioada de liceu pe albumul asta, petreceri cu chitari si cantari in grup ... alea erau zilele bune

    RăspundețiȘtergere