duminică, 18 aprilie 2010

Emilíana Torrini - Me and Armini [2008]


















1. Fireheads
2. Me and Armini
3. Birds
4. Heard It All Before
5. Ha Ha
6. Big Jumps
7. Jungle Drum
8. Hold Heart
9. Gun
10. Beggar's Prayer
11. Dead Duck
12. Bleeder

În ciuda faptului că Emilíana Torrini cântă de ceva vreme -cam de prin '94-, prima oară am auzit de ea văzând videoclipul la cel de-al treilea single de pe acest album şi anume "Jungle Drum".
Melodia mi-a captat atenţia şi mi-am spus că probabil restul muzicii artistei trebuie să ofere mai mult. Şi nu m-am înşelat !
"Me and Armini" este al cincilea album al artistei islandeze -şi al treilea care este lansat în afara Islandei- şi este foarte diferit de piesa despre care vă povesteam mai sus.
Urmăreşte o linie destul de downtempo şi are o sensibilitate pop, auzindu-se pe material în mare parte instrumente acustice.

Deşi poate nu aţi recunoscut-o, pe Emilíana Torrini aţi mai auzit-o cântând "Gollum's Song" în timpul creditelor de la filmul "The Lord of the Rings: The Two Towers".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu